Защо business box:

  • Пълен контрол над междинните и клиентските сметки
  • Приложение за работа с таблети или мобилни устройства с операционна система Android
  • Следене на складови наличности
  • Нова платформа за управление на продажби в реално време чрез използване на преносими ПАД устройства за маркиране.
  • Възможност за провеждане на клиентска политика чрез използване на клиентски карти за отстъпки и смесени плащания
  • Web базиран интерфейс за дефиниране и генериране различни справки и отчети
  • Отдалечен контрол на достъпа през интернет или мобилен телефон
  • Автоматичен архив на базата данни отдалечено на интернет сървър

Референции от клиенти

Пакет
"Business box за ресторанти и заведения"

Продуктите, които получавате към този пакет са:
  • Софтуер
  • Четец на банкови карти
  • Карта
  • Техническа екипировка

Софтуер

Софтуерът за ресторанти BUSINESS BOX е гъвкава и многофункционална система, разработена, за да отговори на нуждите на всички типове заведения: ресторанти, кафенета, пицарии, заведения за бързо хранене, нощни заведения, фирми за кетъринг и др. Модулната POS система лесно може да бъде разширявана, според изискванията на клиента, така че да обхване дейността изцяло. Софтуерната програма позволява управление и проследяване на поръчки, генериране на точни справки и контрол върху разходите, с цел увеличаване ефективността и скоростта на обслужване.

Четец на банкови карти

Предоставя възможност да приемате плащания от всякакви видове карти без да инвестирате допълните суми за него, напълно интегриран с Business BOX, което ви предоставя и повече функционалности като – Покупка, покупка с препратка, покупка с услуга, пари в брой предварително, упълномощаване.

Карта

Дебитна карта с помощта на която имате бърз достъп до финансите постъпили през картовият четец. Може да се възползвате от възможността да правите парични преводи, служебни или комунални плащания чрез мобилното банкиране на Unicredit Bulbank.

0 лева такси при теглене от банкомат на Unicredit Bulbank.

0 лева месечни такси.

Техническа екипировка

Касовият апарат отговаря на последните изисквания по наредба Н-18.
Субсидирането обхваща не само касовият парат, а и неговата поддръжка в срок до 3 години както и таксата за СИМ картата чрез, която той прави директна връзка с НАП.

Цени

Economy

Професионална поддръжка
Понеделник - Петък
09:00 - 17:00ч
25.00€/месец
/при договор за 36 месеца/
  • Касов апарат за 115лв
  • Четец на банкови карти
Заяви интерес

Business

Професионална поддръжка
Понеделник - Петък
08:00 - 20:00ч
35.00€/месец
/при договор за 36 месеца/
  • Касов апарат за 57.50лв
  • Четец на банкови карти
Заяви интерес

Premium

Професионална поддръжка
Понеделник - Неделя
00:00 - 24:00ч
45.00€/месец
/при договор за 36 месеца/
  • Касов апарат за 0лв
  • Четец на банкови карти
Заяви интерес